dijous, 1 de gener del 2015

Piu-piu

Ja feia temps que tenia ganes de fer l'ocellet d'attic24 i quina millor ocasió que per regalar-li a una amiga que feia només 30 anyets!
Així que m'hi vaig posar i en dos dies ja el tenia fet. És un ocellet molt "resultón" perquè es fa bastant ràpid i queda molt xulo.
Segur que en faré molts més!
De moment, aquest és el primer:


Crec que a l'Iris li va agradar el seu regalet, una cosa sencilleta però que li vaig fer de tot cor.
I sembla que després el petit ocellet va trobar ràpidament, el seu niu:
Aquests dies també he fet una floreta amb la intenció de cosir-la per decorar una motxilla però no m'agrada com queda, així que la posaré per casa.
I fins aquí el meu primer post de l'any. Espero que hagi anat bé el cap d'any i us desitjo un bon 2015!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada