diumenge, 30 de novembre del 2014

Pluja, pluja i més pluja

Cap de setmana amb molta pluja que ha servit per quedar-se a casa i recuperar energies després d'una setmana amb un bon constipat. 
Ha sigut un dissabte de sèries (Homeland: de moment, la nova temporada no m'enganxa gaire..., Nurse Jackie: capítols curts i entretinguda!), lectura (Las tres bodas de Manolita que em va fer enfadar i emocionar) i fins i tot, un documental (Virunga: aquest també em va fer patir i entristir-me http://virungamovie.com/). I és clar, mentre veia tot això també va ser un cap de setmana de ganxet.
El diumenge no ha sigut molt diferent. Al matí he aprofitat per sortir amb el Panxo i comprar el disc de Mazoni amb el diari Ara. Ha sigut un matí de música, música i més música (=mazoni, mazoni i més mazoni).
Abans que arribés la pluja he estat observant les meves plantes i flors i pensar que és estrany que aquestes flors groguenques que floreixen a la primavera han florit al novembre. Serà normal o serà pel temps boig que tenim? El ciclamen si que va alhora.
A la tarda ha arribat la pluja que encara dura i aquí estem, el Panxo i jo esperant que afluixi una mica perquè ell pugui sortir al carrer i em mira amb aquella cara de: vaaa, vingaaa, que tinc pipi!!!
Ens tocarà mullar-nos!
Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada