dissabte, 1 de novembre del 2014

Motxilla o Bossa?

Recordeu que vaig estar buscant punts de ganxet amb volum? Finalment, no he utilitzat cap dels punts que vaig estar provant. Però tot i no utilitzar-los, em va servir per conèixer noves tècniques que sempre va bé.
Ja no recordo ni com vaig arribar a aquest tutorial del "punto damero" de la web de llanes Drops.
Aquest punt el coneixia però fet amb les dues agulles i sempre m'ha agradat perquè era el punt d'una jaqueta que corria per casa fa anys que era de la meva mare i era molt calentona.
Així que finalment, he començat la bossa amb el punt "damero" a ganxet.

Primer vaig començar amb la base que vaig haver de refer vàries vegades perquè no m'agradava com quedava però vaig trobar aquest tutorial:
i m'ha quedat perfecte! ;)
Després vaig començar amb el cos de la bossa i no he pogut avançar gaire més perquè... se m'ha acumulat la feina... Estic fent un regalet i ja vaig tard, i com serà un regal no puc posar foto!
De moment, la bossa està més o menys així. Ah, i no sé si acabarà sent una bossa amb les dues nanses o una motxilla... Em fa més gràcia una motxilla però no sé si em sortirà bé així que ja aniré veient i explicant.
Per cert, no només vaig tard amb la bossa pel regal que estic fent sinó perquè estic una mica mandrosa. A veure si amb el fred em ve més de gust i em poso les piles!
El panxo i jo, en plan mandrosos, us desitgem un bon cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada