dijous, 13 de novembre del 2014

Globus amb osita!

La Nina ja ha arribat al món i ja té el seu regalet personalitzat! Així que ja puc posar les fotos del globus que li vaig fer amb molt de carinyo.
És un patró extret del llibre d'amigurumis de l'Ana Paula Rímoli. M'encanta el seu llibre i ja és el segon ninotet que faig del seu llibre per regalar-li a un bebè.
Tenia pensat que quedés grandet així que vaig decidir fer-lo amb doble fil. Vaig utilitzar el cotó de la botiga "ovillos.com" anomenat "Marbella Cotton". La veritat és que no surt econòmic però el resultat és molt bo i és molt suau de treballar. L'agulla de ganxet era del número 4 per a què quedés apretadet.

Primer vaig començar amb el globus que era el que tenia més feina i és amb el que més temps vaig passar. M'agrada molt el resultat tant colorit i tan alegre per a una habitació d'una nena.
 
 
Un cop acabat el globus tota la resta va ser molt ràpid. Potser també em vaig donar més pressa perquè la Nina ja estava a punt d'arribar i la realització del globus me l'havia pres amb calma.
La cistella va ser molt fàcil de fer i li vaig afegir una volta doblegada que l'original no tenia.
Per últim quedava fer la osita. També la vaig variar una miqueta respecte a l'original fent-li el tronc una mica més gran perquè em donava la sensació que el cap havia quedat molt gran i el cos molt petit. Amb el toc del llacet vaig trobar que quedava molt graciosa.
Ja només quedava montar el globus i posar-li els fils per penjar-l'ho i que quedés tot el conjunt acabat.
   
 
Els pares de la Nina van estar contents amb el regal i jo també! És dels treballs de ganxet dels que estic més orgullosa i també va ser d'aquells que penses que estaria bé quedar-se'l! jajaja.
 Espero que us hagi agradat tant com a mi!!!
Ah, per cert, ara que he acabat amb el globus he représ la motxilla del post anterior, ja aniré ensenyant!
Bones "teixides"!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada