diumenge, 2 de febrer del 2014

Petits plaers

Aquest matí de diumenge he gaudit d'un dels meus petits plaers.
I és que la tarda-nit de dissabte i el matí de diumenge són els millors moments de la setmana! La tarda de dissabte just quan acabo de treballar i el matí de diumenge quan puc dormir fins que el cos digui prou (m'encanta aquesta expressió! jajaja).
Així que aquest matí m'he llevat i m'he sentit molt feliç gaudint de l'esmorzar mentre llegia tranquil·lament i entrava una miqueta de sol per la finestra.
Mai estic a casa els matins i per això m'agrada molt quant els diumenges s'il·lumina el menjador amb llum natural.
He escalfat el pa i oooooh! quin gran petit plaer quan es desfà la mantega! Quines tonteries però com m'agrada quan passa això!

I mentre acabava el meu segon cafè (si, els diumenges sempre en prenc dos! sort que els dies de cada dia no em quedo a casa... ) observava la manta que està gairebé acabada! només em falta amagar tots els fils, cosa que em fa molta mandra... Però aquests dies que l'he vist al sofà i ja m'he tapat amb ella m'he sentit molt orgullosa de la meva primera manta.

El matí ha continuat al patí i veig com a les meves margarites que ja tenen uns 3 anys, li han brotat un munt de fulles i està fantàstica!

I aquesta planta? la vaig plantar només amb un petit esqueix que em va donar la meva germana i mireu que gran s'està fent!

La prímula resisteix! La seva companya de test ja fa que va morir però aquesta aguanta i espero aviat veure les seves flors.

Ha sigut un matí de diumenge tranquil però amb molts grans petits plaers! Feliç diumenge!!!



3 comentaris:

  1. Oiga, que el blog no era sobre tejer? hasta un perro huevón veo por ahí!

    ResponElimina
    Respostes
    1. puede ser de todo un poco, no? no hay normas!!!!!! ajajaja

      Elimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina