dimecres, 19 de febrer del 2014

Dispersió

Estic dispersa... tinc diversos fronts oberts... és a dir, diversos projectes començats que vaig convinant. Alguns estan oblidats i d'altres estan sent prioritaris.
Un dels prioritaris és aquest:


Oooh, m'encanta com es veu! I que bonic surt el fil a la foto. M'agrada molt! És cotó 100% i es nota molt suau mentre es treballa.


És un dels projectes prioritaris perquè m'agrada molt fer-l'ho i practicar aquestes ondes. M'està agradant tan que crec que faré una manta amb aquest patró. De primer no volia començar perquè després em cansen els projectes tan llargs però ara se m'estan fent curtes les voltes.


M'encanta estar per casa i trobar-me amb aquests colorins. Aaah i ja veureu en què es convertirà...


Un altre labor que estic fent i que cada dia intento fer una mica és aquest granny square. El vaig començar per practicar sense saber molt bé que seria però ara sé que l'utilitzaré per fer una funda de coixí, a veure si me'n surto.
M'agrada molt el color verd que toca ara.


Un dels projectes oblidats són aquests granny squares en espiral... els vaig començar amb moltes ganes i ara ja fa tant que ho tinc parat que no recordo ni com es feia. Per sort tinc la imatge del patró guardada...


I com sempre que estic fent fotos, tinc el Panxo per aquí fent de supervisor.



I per últim, mireu quines flors més boniques que tinc ja al meu pati!!! Cada dia té més floretes! M'encanten!


Feliç final de setmana!






1 comentari:

  1. Pues se ve que el supervisor es muy exigente porque las cosas son muy bonitas!

    ResponElimina